آرزوها
آرزوها



 

         

چه تقارن زیبایی ، روز تولد عزیز من با روز ولادت با سعادت مولا علی ( ع ) و روز مرد مصادف شده ؛

چیزی ندارم جز اینکه بگویم :

ای تکیه گاه محکم من ، ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان ؛

تو بالهای عشق و امید را به من بخشیدی ؛ تو بهار آرزوهای منی ؛ بدان که برای من بهترینی ؛

با تمام وجودم دوستت دارم و به داشتنت افتخار می کنم .

مقام زیبای مردانگی بر قامت گل مانندت مبارک ؛ علی یارت .

حق نگهدارت

حس عجیبی ست در این لحظات خاص برای معشوقی خاص نوشتن.

لرزش دستانم که با قاه قاه خندشان شور و احساسشان را بیان که نه پنهان می کنند ،

نوشتن را برایم مشکل می کند آخر این مستی ماورای بیان است و گاهی ادراک.

بالاخره این لحظه رسید ، ستاره هایی که به نشانه ی نزدیک شدن به این روز می کشیدم

آنقدر شد که بتواند برق چشمانت را که نه سایه ات را تداعی کند و این یعنی

خورشیدی بالا آمده که سایه ای هست.

طلوعت ، بهارت ، شکفتنت ،لمس بودنت ، تبلور حضورت ،... نه خیلی ساده

تولــــــــــدت مبارک عزیز دلم     

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ساعت 14:7 توسط پروانه - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar